Andra advent

Det har inte blivit så mycket skrivning, men det blev varken ridning eller spårning. Vaccination är i alla fall gjord! 
Ikväll har pojkarna följt med mig på grötmötet hos mittsvenskas ridtravarförening. Annars har vi övat lite ligg och lite inkallning med Jackson. Homer har idag fått följa med mig ut när jag red, imorgon ska jag åka och träna hundmöten med honom! 
Känns riktigt skönt att husse kommer hem i natt! 

Hungrig Homer 

Trött efter att ha följt matte ut och rida! 

Trött mysbäbis efter många intryck idag på mötet. Men ack så tuff en pojke, han gör matte väldigt stolt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!