Äntligen slut på fredag den 13e

Jag hade någon natts vettig sömn men är ännu en gång tillbaka till dom vakna nätterna. Det går fort och slår hårt. Inte blir det bättre av att jag ska kliva upp halv 8 imorgon bitti. Nä usch å fy. 

Men idag har jag och hundarna varit iväg och tränat med Anna och Zmirre. Det var första gången som Jackson träffade en annan hund bara för att träna. Alltså inte för att leka och busa. 
Han skötte sig ypperligt! Eller båda två skötte sig fint! Men så fick även Homer komma ut en sväng. Suck. Det är verkligen en energiboll. Anna tränade lite runtom oss, och han blev som vanligt tokstressad. Vet inte riktigt hur jag ska finna tålamod att få bort det, men det ska gå! 
Till hjälp har jag nu bokat valpkurs hos Rakel, hon trodde att det skulle räcka med den för att jag skulle vilja fara och träna passitiviteten med Homer. Så nu ser jag fram emot v.2 då kursen är. Turligt nog är även Rikard ledig så han får följa med och lära sig och få in samma tänk som jag. Det är ju bara för toppen!

Dags att göra ett nytt seriöst försök att sova, imorgon väntar en lång dag med nagelförlängning, luciaagility med Homer och även en stund på solänget. 

Tjohopp och god morgon på er! 

Min stjärna och glädjespridare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!