Julönskningar!

Det börjar lida emot söndag natt och kvällen har spenderats mestadels i soffan framför tvn. Man kan ju inte missa solsidan! Sen har vi varit ganska bakis både Rikard och jag, vi hade glöggfika hemma och övergick sedan på vin! Men det var vi värd tror jag i alla fall! 
Som straff fick jag springa bakis på luciashowen med Homer. Kan ju medela att vi bjöd i alla fall på en ordentlig show, båda dagarna! Ett lopp av varje sprang han över på andra sidan till det andra laget som körde samtidigt och tyckte att de va skitintressant! Publiken gjorde ett jubel när han insåg det och helt plötsligt var på andra sidan och efter honom kom jag springandes. Nåja, man ska väl bjuda på sig själv? Jag fick han ju att gå bra ett varv varje dag trots att han fick lite knäppdamp. Jag fick också nått knäpp, har hört rykten om att läktaren på andra sidan hörde mig ryta. Men vad gör man inte för att få han att lyssna?! 
Jag skulle även lyckas få foton idag, fick med mig kameran i all hast men så satt minneskortet i datorn. Vilken lycka.. Det kan visserligen vara lika bra att det där inte finns förevigat på min kamera ;)
 
Nu börjar julklapparna lida mot sitt slut, trodde jag ja! För då hade jag glömt en halv familj. Tur jag har några dagar kvar innan jag ska rulla hemåt så jag hinner klura lite. 
Tänkte även inspirera min familj med julklapstips till mig och mina små pojkar innan jag lägger mig! 
 
Pengar, framförallt till hundkurser, kläder och ett par agilityskor. Träningskläder, vinterkläder, vardagskläder. You name it!
 
 
 
Paolos träningsbibel har jag hört ska vara bra, skulle sitta fint med lite träningsinspiration! 
 
Självklart önskar jag mig Hundboken som även är en kalender. Den står högt på listan!
 
Fredrik Steen verkar ha en bra hundfilosofi, så vad kan vara bättre julklappar än hundböcker? av honom dessutom?! 
 
Och självklart en hel hög med andra hundböcker, visar bara ett urval av dem! 
 
'
 
 
Ja detta eller något liknande, mitt liv kretsar faktist till störst del kring mina hundar. Klart det blir mycket hund på önskelistan då ;) 
Kan vara bra med tips och idéer när man ska handla julklappar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!