Natten mot juldagen

Natten mot juldagen, jag ser fram emot en ledig natt efter två hektiska dygn, julafton skulle jag nog helt ärligt inte ha spenderat någon annan stans än i sängen. Körde fast i en backe, ramlade å slog mig två gånger (från stillastående!!!) höll inte på å få igång bilen när jag skulle från stallet och när jag väl kom till jobbet så vart det kaos. Inte min dag! Håller starkt tummarna att juldagen ska bli bättre, om inte annat så ska jag ju få öppna paket så den borde inte bli usel i alla fall! 


Fina hundar på världens mysigaste julaftonsmorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!