Sista natten

Ja årets sista natt och jag har redan legat vaken i 2 och en halv timme. Om jag inte kan somna snart kommer det bli en lååång nyårsafton. Redan kl 11 ska jag, Rebecka och dom 4 hundarna åka ut till gullvik för att lägga spår och gå 5,5an. Allt för att ha trötta hundar till kvällen. Det är ju trots att bara Homer vi vet hur han är med raketer, men förhoppningvis gör inte dom andra någon stor grejj av det heller :) 
Så i förväg säger vi gott nytt år och hoppas att det vänder, 2013 känns inte som nått höjdarår faktiskt.. 

2013's höjdpunkt, min bäbis Jackson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!