Tjocka släkten

Jag fick ett trevligt uppvaknande i morse när jag tittade på telefonen, Jacksons pappas matte hade hittat mig och skickade en vänförfrågan. Det var roligt, å kunna se mer bilder på Dennis! Å så hittade jag även bild på Jacksons Farmor Winnie. Tycker personligen att hon är lite snarlik Crossie på den här bilden 

Sen har vi då Dennis, pappan till min lilla guldklimp. En ståtlig pappa dessutom! 

Och en riktigt vacker moder, jag tror att med blandningen av dom här två kommer han att bli RIKTIGT snygg som vuxen. Men det är ju Homer också för den delen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!