Vad vore man utan sin vän?!

Livet känns lite bättre efter att min fina vän drog med mig ut å spåra nu på morgonen med hundarna sedan blev det en buspromenad innan vi nu ligger i sängen. Huvudet bultar fruktansvärt och hela överkroppen gör ont, men nu är det bara två nätter kvar innan jag är ledig i några dagar och över nyår. 
Lilleman fortsätter ännu att vara lika mysig, go och underbar fastän han växer. I onsdags fyllde han 3 månader och 3 veckor, han växer så det knakar! 


Vår bäbis har bäddat in sig mellan husses ben och somnade innan han låg nästan! Dags att jag gör densamma.. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

<3

2013-12-28 @ 01:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!