Den gamla trasan - 5 av 5 tassar!


Just det, det här verkar vara alla hundars favoriter. Det har en gång varit  en sån här tygknut med två knutar. Efter ett besök av en rottisblandning så finns det tyvärr bara en knut kvar, men bra med tråd att dra i. Den är ofta blöt och slemmig efter alla dragkamper, den luktar inge mysigt och den ser väldigt välanvänd ut. Men den är helt klart bäst. 
Idag har till och med fina Crossie (som man inte får att bita i leksaker annars) gått från att inte vilja bita i den till att smått kampa med mig och helt kampa med Homer. 
Tillslut tog hon varje chans hon kunde att stjäla den av Homer för att sedan springa och försöka behålla den. Varpå han lyckades ta ett grepp och det blev dragkamp. Den första var inte lång men efter att dom lekt med den där i en timme minst så vart det längre och längre dragkamper! 
Riktigt kul att se, det blev många goda skratt! 
När jag tidigare stog i duschen lät det nästan som hundarna skulle riva lägenheten. Alla tre, på led efter varandra. Fram och tillbaka, varvat med lite bit och slit. Det är kul att se hur dom lever upp när dom har sim flock! 

Crossie och Homer i full dragkamp 


Lite vila mellan busstunderna, välbehövt. Tro mig! 


Min fina lilla sol! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!