Ensamhetens baksida

Fredagkväll och ömkande i soffan, Homer och jag har varit och tränat med Carro och Raj idag. Gjorde en enkel bana och gick back to basic när det ändå är Homers förmodligen sista träning den här säsongen. Det är alltid bra och sluta på topp och det var inte långt ifrån att vi gjorde det! 
Annars har det inte alls hänt mycket idag, vi har haft en ensam dag med lite stallpyssel och soffmys. 
Ibland glömmer jag hur mycket mitt hundskrälle ä värd, men turligt nog för han så är han duktig på att påminna mig om det! 
Fina, trognaste Homer! 



Haha sant, man är inte alls snygg när man springer med sin hund! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!