Fredagkväll

Det var riktigt mysigt att komma ifrån jobbet i morse. Rebecka låg vaken och väntade på mig(kunde inte sova) tillsammans med min bäbis och Crossie. Så hade jag med mig Homer som jag hade hämtat ifrån extramormor. 
Med andra ord så var det jag och Rebecka och våra tre barn i sängen i morse. Inte alls dumt att få lägga sig med! 
Dock sov vi alldeles för länge så ikväll är det inte lätt att sova! Har inte ens dragit mig till sängen utan nu ligger jag och mina pojkar å ser första avsnittet av paradise hotel! 


Så sant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!