Frustration

Måste verkligen få inflika igen i natt, någonting som verkligen berör mig är folk som tycker det är svårt att betala mer för lokalproducerade varor. Men nog kan jag gärna göra det om jag vet att det tillverkats/levde under bättre förhållanden än andra märken. Själv är jag en kvinna som har siktet inställt på att innan min egen far dör ska jag ha jägarexamen och kunna skjuta min egen älg. Kunna stycka mitt eget kött, för helt ärligt så finns det inget godare kött. 
Finns det heller godare tomater än dom mamma planterat hemma i växthuset? Eller jordgubbarna man plockar i landet? 
Det finns nog bara ett svar på den frågan, och den som ja. Han har då aldrig heller odlat sina egna tomater! 


Jag vill absolut inte hänga ut någon med namn, alla är vi olika. Men det här är något typiskt som kan göra mig riktigt, riktigt frustrerad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!