I could get used to you every day ♥

Som sagt så sa jag ju att han inte är en feg liten skit. Under morgonkissningen så jagade han Homer och ville leka. Den gamle mannen var visserligen mer intresserad av att snosa och markera. Men till slut var dom i full gång att jaga varandra på den frostiga gräsmattan.
Han har sovit riktigt bra tycker jag! Vaknade första gången vid halv 8. Samma procedur som när Homer var valp. Ut och kissa, in och sova en stund till. Men då fick den lilla godisen sova i sängen, men vid 9 var det färdigsovit. Så nu har vi varit ute och tagit lite bättre kort med den riktiga kameran. Just nu ligger den lilla godingen just utmed mig i sängen och sover. Ska snart skrämma den stackaren med att tömma diskmaskinen!
Vad beträffar Homer så sitter han i långlina medan husse skruvar. jag tror att han är rätt lycklig där han sitter. Han som älskar att vara utomhus!
 
Jag varnar nu för en bildbomb!
 
Fullt påhopp på finaste tålmodiga Hompis!
 
Jag kan lova att det inte var så enkelt att fota den lille. Tog jag ett steg fram gjorde han också det. Tog jag ett till vänster så följde han efter. Söta. fina. mysiga. charmiga sockerbit!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men sööööööötast då!

Svar: Visst ä man!
Camilla

2013-11-13 @ 15:41:31
Postat av: Anette

Å vilka fina bilder på fina Jackson... Helt underbart ljuvlig kille

Svar: Han är verkligen en helt underbar kille! Å otroligt framåt! Men inte lätt å fota direkt.. Haha :)
Camilla

2013-11-14 @ 09:43:04
Postat av: Agneta Ingvarsson

Vilka underbara foton på lilla Jackson. Här är så fin

2014-01-07 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!