Kursdag 1

Första dagen av mentalitetskursen gjord, superintressant. Speciellt såhär i efterhand, precis som Rebecka sa till mig för en stund sen "den har satt igång mycket hjärnaktivitet". Det blev en kort natt och en lång dag, mycket nya intryck och sen följde han och Crossie mig å Rebecka ut på ridtur. 
Som det inte var nog så bakade vi en kladdkaka till fyllgubbarna i fors så Homer fick träffa Bruno en stund. Dock vad han mest ute efter tjejen. 
Hann inte ens klä av mig så låg homer utslagen i sängen och med en väckare som ringer strax innan 8 så blir det en kort natt till! 
En fullkomligt utslagen hund, jag älskar att se honom så här. Det är nu det visar att han har använt den lilla hjärnan! 

En bild tagen i somras på mig och finaste Bruno. Han är verkligen snygg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!