Långsam fredagkväll

Idag har det inte hänt mycket alls, husse och jag åkte å köpte en pizza till middag. Lättsamt å gott! Annars har Homer och Jackson sprungit fram och tillbaka som två tokar, ibland får man till och med ta fast Jackson då man ser att han är så trött att ögonen går i kors. 
Har även varit till stallet idag då Maggan inte hade någon bil, de va riktig dumt att jag inte tänkte längre å åkte dit tidigare å red när jag ändå åkte dit. Men man kan inte tänka på allt jämt! Till veckan ska väl Rebecka och jag lyckas tömköra honom i sällskap av lillkillen hoppas jag. 
Den stackars killen får bara stå nu när hans andra medryttare har sagt ifrån sig honom och matte själv inte kan rida. 
Som tur är kommer det bara säga poff så är jag nog tillbaka i sadeln! :) 
Fina herr Nillsson förra veckan i slutet av brantbacken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!