Måste lära mig ha tålamod!

Två steg fram och ett bak! Homer har ju blivit mycket mycket bättre på det här att gå i koppel, men det är fortfarande träning kvar. Han har klarat av att gå fot, lös i dikeskanten. Att gå i Gene fornby och till och med klarat det när crossie följt med lös men idag när vi kom till höglandsjön och skulle gå med Anna så gick det i stöpet. Flamsig och virrig blev han, vad som hände det vet jag inte! 
Men vad jag ska göra vet jag, det är att backa tillbaka och göra det enklare igen. Så vi vilar hjärnan en stund nu så ska jag senare idag gå ut och öva fotgång en stund till. Och under helgen ska vi åka till höglandsjön och gå fot och öva! 
Jag vet att det känns jättesurt idag att det blev ett bakslag, men jag måste också andas och minnas att han har gjort jätte framsteg på många plan och saker vänder inte bara på en dag! Jag måste ha tålamod. 

Världens finaste par var på middagsbjudning igår, korv stog på menyn. Mums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!