Skogsmys

Efter en lite för lång sovmorgon tog jag och hundarna oss ut till Gullvik för att vara ute i skogen lite.
Det var nog uppskattat av alla, så nu ligger vi allihopa i soffan igen. Själv tycker jag att jag känner av magkatarren jag hade i somras.. Jag håller verkligen alla tummar och tår att det bara är inbillning! 
För övrigt har Jacksons öron börjat ställa sig upp såg jag idag så nu har vi plockat fram glycerolflaskan igen och smort. 
Många använder sig av häftmassa, men när jag hämtade Homer tipsade uppfödaren om glycerol. Det har funkat super på honom så jag tänker fortsätta med den. Personligen tycker jag det är bättre eftersom det blir lite träning att matte ska få smörja och massera örontipparna, sen slipper dom även tyngderna! 



Som sagt, ståöra på gång! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!