Soffmys

Oj vad glad Homer blev när han fick träffa tjejen å lika glad blev han när han fick komma in och leka/släpa på Jackson. Jag slutar inte att förundras över vilken otroligt tuff kille han redan är och funderar hur hård han faktiskt kommer att bli. Just nu sover han mysigt på min mage och för en stund sen vid Homer. Jag måste säga att det är lite jobbigt att halvt "smyga" med honom. Jag vill visa världen att jag har dom finaste killarna som finns! Men det hinner jag senare, när lillen fått växa på sig lite. 
Det är nog en tidsfråga men så småningom om så kommer nog Crossie ligga i samma hög. Men Jackson måste få växa på sig lite först! 

Trötta pojkar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!