Sömnlösa nätter

Idag skulle jag egentligen åkt och tränat med Carolin, men för gången första och förhoppningsvis enda gången höll han mig vaken i natt. Inte nog med att jag, kvällspigg som jag är, somnade vid 3. Sen drog han igång vid halv 5, upp ut kissa. Han somnade vid halv 6, och jag strax efter det. Men friden varade inte länge. Vid halv 8 var det slut på friden.. Jag fick honom att sova mellan halv 10 och halv 11 också. Men nu gäller det att jag håller mig vaken så jag kanske kan somna tidigare än 3 i natt! 
Just nu busar dom för fullt och jag väntar på att dom ska ta en paus och sova så jag törs gå och duscha. Ja, jag vet att jag är mesig. Men jag har så svårt att lämna honom, ens för att kissa. 
Rikard har nog rätt, det bor nog en jätte mammig mamma inom mig någonstans..  

Nöjd storebror! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!