Söndagnatt

Det var både tur och dumt att jag sov ut idag. I natt finns det inget hopp om att somna! Nåja, bättre lycka nästa gång kanske?! 
Ikväll är också sista kvällen Rikard är hemma innan han åker på jobb igen. Jag må säga att jag har varit otroligt bortskämd av att ha honom hemma då han har tagit Homer med sig mycket för att jag och valpen ska få egentid tillsammans. Han har även varit hemma med valpen så att jag och Homer ska få egentid. 
Så visst ska det bli lite spännande att vara ensam med dom båda för första gången. Men jag tror det kommer gå bra, det finns ju andra som aldrig har en husse å det går bra i alla fall. Så nog ska det ordna sig nog! 
Igår gick jag och Homer våran "långrunda". Den är egentligen bara 3.5 km men passerar Genefornby med dess bra träningsskog och gator med belysning för den mörka vintern. Det finns ju många olika gator man kan gå kring mig också, dock blir det ganska uttjatat tycker jag. Att gå den andra rundan är mycket trevligare och enligt mig ger den många bra träningstillfällen!
Nåja, dags att försöka sova i alla fall. Väckaren står på 9 både för att Rikard ska försöka hinna något innan han åker och för att jag ska vända dygnet och kanske också hinna något! 


Kvällens soffmys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!