Torsdagkväll

Det blev visst en powernap där i soffan.. Men så när jag vaknade var det en stund koppelträning på schemat! Gick galant, så jag måste åka iväg på något mellansvårt ställe och öva så det inte blir för svårt för fort! 
Resterande del av kvällen har ägnats åt tvätt, stall och valpsäkring. För nu är det inte ens en vecka så kommer lilla, lilla Jackson hem till oss! 
Spännande, glädjande, nervöst, kärleksfullt och otroligt roligt. Känslorna bubblar i mig, precis som dagarna innan jag och Rebecka åkte och hämtade en liten, liten Homer. Så med andra ord är det precis som det ska vara! 

Ett glatt par som hittade valpburen idag! 

Jackson, 7 veckor och söt som socker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!