Min lediga dag

Onsdagmorgon och jag har inte hunnit skriva mer?! Har ärligt varit fullt upp än i veckan med hästar, hundar å jobb. Men idag är jag äntligen ledig, men det innebär höhämtning istället! 
Så om cirka två timmar bär det av till stallet. 
Men till dom trevligare nyheterna så går det med stormsteg framåt med min hund! Igårkväll gick han en hel gata, fot och lös. För två veckor sedan trodde jag aldrig att detta skulle gå, eftersom han alltid vill springa ner i diket å nosa. Så matte är fruktansvärt nöjd med resultatet. Nu är det dags att kliva upp och äta frukost så vi hinner ta en promenad innan stallet! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!