Mitt livs kärlek

Okej, då jag ändå mest bara skriver om vår träning i min vardaliga blogg kände jag att det är nog dags att byta riktning och fokusera mer på det. Det är ändå detta som intresserar mig mest!
För alla som inte vet det så har jag en shetland sheepdog vid namn Honeybrooks ratattouile men som kallas Homer, han blev 2 år i augusti. Jag brukar även stjäla min kompis sheltie Crossi som blev 3 nu i oktober!
Jag kan kort och gott förklara det genom att säga min hund är mitt barn! 
Vi tränar för det mesta agility men det kommer att komma in mer lydnad också då det tyvärr behövs ibland också. Det är som jag hörde någon säga om hästar för länge sen, ska man kunna hoppa en LA så går det mycket lättare om man kan rida en dressyr LA också! Det är nog lite samma här fast med hundar förstås.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!