Seg dag och nattjobb!

Idag har varit en icket produktiv dag för oss båda, men det blir så när jag ska jobba natt vilket jag personligen trivs superbra med. Så vi har gått en kortare promenad och sparkat fotboll tillsammans på gräsmattan bara. Jag ska försöka lära han att putta på bollen istället för att försöka bita den. Då kanske vi tillslut kan spela fotboll tillsammans. Och lär vi då Crossi också, ja men då har vi ju snart ett helt fotbollslag! De vore något, hundarna som vann fotbolls VM. Jag undrar ja om jag svävade iväg lite för långt där va? 

Men jag har i alla fall fått prova ett tips jag fick, att använda en tom snusdosa att ha godis i när man är ute. Det var bland det enklaste, billigaste å smartaste jag har hört. Inga fler plastpåsar, inget letande efter hålet i påsen, inget kladd i jackan och framför allt: det går fort att ta fram! Vilken toppenide! 

Homer sover i natt hos Crossi, oboj vad han var lycklig att se henne efter 3 dagar! Kul att se hur hundar också knyter band och minns varandra! 

Hittade ett nytt program för bilder till telefonen jag var tvungen att prova bara. Han är ju som rätt snygg den där Homer måste jag ju få skryta med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!