Hemma igen

Kan lova att min säng är himla skön ikväll. 
Medan vi var i Arjeplog så delade jag, Rikard och Jackson på en 120's säng. Eller ja, en natt blev ju i dellik också. Sedan blev det ju så gott som raka vägen på jobbet för mig. Eftersom de inte var mer än en natt blev de ingen lång stund hos sängen idag heller.

Så nu ska jag somna gott! 



En sovande Homer i Lisas knä, han har nog aldrig varit så lugn! 


Pussade på finaste i morse innan sängen kallade! 

Och så klart lite morgonbus med grabbarna grus! 
Sjukt att igår morse var det en meter snö utanför fönstret, i morse var jag på gröna gräsmattor. Jag vet att jag är sjuk, men jag tror jag gillade snön mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!