Full rulle, med dålig frulle!

Söndag natt och både jag, hundarna och framförallt Rikard är helt slutkörda i huvudet. 
Tack och lov har jag inget jobb imorgon, kan lova att de visst känns skönt! 
Igår kunde jag lägga Homer mitt i en större samling hundar, hade någon sagt för 6 månader sen att de skulle funka så hade jag skrattat åt dom! Idag är jag skitnöjd å vill utmana honom svårare. 

Jackson är jag ruggigt stolt över, han är 5,5 månad och gick ganska fint, lös med mig tillsammans med 11 andra hundar varav 2 var i fullt bus. 
Jag är en nöjd tjej idag! 

Det negativa med helgen år att Jackson varit lös i magen, i natt hade han till och med lyckats ligga i sin egen skit. Det resulterade i en riktigt stinkande hund och ett bad. Jädrar vad han blir ful! Men han slutar aldrig chockera mig då han var i duschen för andra gången å stod som ett ljus! 


Fula älskade bäbis! 

Har även hunnit ta en ridtur med Rebecka ikväll å middag hos Tomas igår. 
Känns som en bra helg, ba synd veckan ha gått så fort å Rikard åker på jobbet imorgon bitti.. 
Bäst å ta vara på kramarna, medan dom ä kvar! 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!