Fårhund

Det blir inte så mycket skrivet nu om dagarna, spenderar dagarna mest i stallet och med mina pojkar. Försöker även hinna med lite svängar på Brux och bränna lite extra kalorier. 
Ikväll har jag i alla fall varit på vallningsteori och om en vecka ska vi prova om Homer är något att använda på fåren. Personligen tror jag och hoppas jag de, det ser så roligt ut! Men man kan ju inte veta, det ska också bli lika spännande för tränarna på gårdsbacken som det heter. Det har nämligen inte varit någon sheltie där och vallat förut. 
Men med min tur kommer han så klart inte ha någon vallningsinstingt. Fast då har vi ju provat i alla fall! :) 
Rikard har även fått nån liten ordning på datorn så den går att köra igen - tack gode Gud säger jag bara! 
Men nu ska jag försöka sussa, det är tydligen en dag i morgon också.. 


Mysnillson


Passivitetsövning - matte städar och dom ska ligga och vila! 


En snöig dag i stallet, ridtur på lille silver och longering av Nills


Snömästarna, eller gubbarna kanske de var?! 


En ivrig vovve på agilityträning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!