Torsdagnatt

Hon som aldrig lär sig hur man tar sig i säng i tid. Har varit ut på en kall bråkig tur med en pigg Nills, stackarn hade fått stå över en vecka. Men det är inte så lätt att klämma in han jämt när han inte är min och nä är jag inte dras till stallet på samma sätt heller. 

Innan de var jag i alla fall på kurs med Jackson. Han är ju tack och lov mattes älskade pärla. Han hade svårt att gå fot, men det var ju inte så konstigt eftersom det var såå mycket störning och vi aldrig gjort de förut. Men vi kom till hans lysande punkt - inkallning! Han är ju en stjärna på det och det är så jäkla skönt! Sen finns det ju ALLTID plats för förbättring, men det är väl därför man går på kurs?!  
Men kursen var väl det roliga vi gjort idag.

Som tur är ser jag fram emot morgondagen, då Jackson ska få träffa Moki och jag Karin. Alldeles för länge sen och vi har mycket att ta igen!
Men tills dess, god natt! 

Slänger upp lite snöbilder ifrån Arjeplog föresten! 









Jag säger bara en sak INSANE! Vilken snö, vilken känsla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!