Would you go with me?!

Oj vad det var länge sen jag skrev nu! 
Det har hunnit hända en hel del sen sist. I skrivande stund sitter jag i sängen med en (tack och lov) övergående magsjuka och hoppas på att klara av kursen ikväll. 
Den här veckan handlar inte om nått annat än hundkurser för mig. Både Homer och Jackson har varsin kurs hos Rakel. Det har jag verkligen sett fram emot. 
Helgen som var spenderade jag i Arjeplog tillsammans med min kära kusin Lisa, samtidigt som det var filmfestival så mamma och jag gick på bio och lite så. 
Passade på att rida hos Åse, det var sjukt mycket pudersnö. Gick ut i snön en sväng med hästarna bara för att prova, sjukt vilken känsla att simma i snön med hästarna. Foton kommer senare. dom finns på telefonen.
Sedan var man tillbaka till övik utan snö och spenderade två nätter på jobbet där jag även blev smittad.
Har även hunnit hälsa på mormor och morfar en sväng, dom blev lite förälskad i mina hundar tror jag. I alla fall morfar. han verkade gladare att hundarna va där än jag ;) 
Homer har även varit på sin första vallningslektion, superkul för han nappade verkligen direkt på det. Han är en naturlig begåvning skulle jag vilja säga och resten av den dagen gick jag på rosa moln. Han är verkligen min arbetsmyra. 
 
Sen har vi så klart spenderat tid i stallet med Nills, dock önskar jag att jag kunde ge honom ännu mer tid. Det förtjänar han! Men blir jag bara ordentligt frisk snart så ska han äntligen få komma sig ut igen!
 
Lite gamla kort som ja inte hunnit få ut än, tagna i januari, Tragiskt! 
Mina älskade stjärnor 
Kinesöga aka mysisbusis
Mattes härliga arbetsmyra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!