God fortsättning?

Så har det gått en vecka in på det nya året, alldeles för mycket har hunnit hända känns det som. 
Jag har hunnit bli morgon pigg (mycket positivt!) Första kurstillfället på valpkursen var idag (mycket roligt!) 
I helgen slängde jag ut julen igen (skönt)
Nills slängde av mig så jag slog ryggen en tredje gång på mindre än 2 veckor. Nu vet jag knappt hur man gör nått (inte alls bra!) hans sadel ligger som en apa eftersom han tappat ryggmuskler (besvärligt!). 
Som tur är så kom Rikard hem igår och kan hjälpa hans handikappade tjej som hoppas på en bättre morgondag. 
Kommer fler uppdateringar när jag inte ligger i sängen med alla dessa olika känslor. Så jag säger god natt och tack för mina underbart fina små pojkar! 




Jackson har föresten fått genomgå sin första dusch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!