Lilllördag

Min rygg är fortfarande helt paj och största delen av dygnet har spenderats i sängen. Har varit upp å tränat med Jackson lite och en sväng på mittsvenskaridtravarföreningsmöte. Men åter igen i sängen med knivar i ryggen tror jag. 
Imorgon är nästa tillfälle av valpkursen så det ser jag fram emot! 
Innerst inne så tror jag även att Husse ser fram emot det, även om han sällan erkänner det så älskar han våra hundar. Träningen av dom är han också intresserad av, om de får vara på hans villkor. Det gör mig glad ända in i själen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!