Torsdagkväll

Den här gången är jag inte i sängen, utan jag ligger i soffan. Tjoho!... 
Jackson var duktig på valpkursen idag, men han blir lätt lite tillbakadragen.. Han förstår fort, han fick korv av Rikard och efter två "nej"ningar tog han inget mer. Lättlärda fina lilla pojke :) 
Men så va ryggen helt förstörd efter en och en halv timme. Jag gruvar mig för lördagen då det blir 3 timmar, och dessutom med en Homer som ska få passitivitetsträna med oss. Jag tror inte riktigt Rakel vet vad hon har gett sig in på men det ska bli nyttigt för honom också. 
Och för mig väntar ett läkarbesök imorgon kl 10. Det ska bli skönt att få nån rätsida vad de är, vad jag ska, bör å inte ska göra.. 

Fina pojkar! 

Flängpelle 


Vs. Myskille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!