Who let the dogs out!

Valpkursen för Rakel var jättekul och intressant. Det bästa med henne måste jag säga var att hon fick en så peppad att vilja fortsätta träna och utmana vad hunden å visa att den kan och är duktig! Igår var jag ut i skogen å tränade lite en och en med Homer och Jackson. Men idag åkte vi bara till Nyänget och busade på stranden. Vilka glädjespridare dom är mina små hjärtan. 
Och föresten, Jackson var en liten stjärna. Jag blir så stolt över honom :D 




Homer var överlycklig att få lite egentid med matte. Har ju inte blivit så mycket senaste veckorna med trasiga ryggar och jobb. Älskade vän ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!