Helg, härliga helg

Söndagsförmiddag och snart har hela helgen gått. 
En bra helg har det i alla fall varit. Fredagen bestod av middag, vin och hästhästhäst hos Jeanette vilket var mycket trevligt. Hann dock bara komma hem så lyckas jag snubbla över hundarnas foderhink så jag snubblade. Tog emot mig i väggen, som lyckligtvis var ett hörn, lillfingret och ringfingret stöp i väggen medan resten av handen fortsatte. Så gick det alltså till när den här smarta blondinen stukade ringfingret.. 
Nåja, lördag och fortsatt blåst var en lugn och bra dag. Först utsläpp av hästarna, för att sedan spendera resten av dagen i långviksmon där det var skoternsdag. 
Tidig kväll och varit vaken sen 8 men faktiskt bara njutit av lugnet och ska nu strax dra mig till stallet efter en tallrik havregrynsgröt. Det är absolut min största last just nu, för utan havregrynet så är dagen helt kaos! 
Dessutom måste jag nog köpa mer för det börjar ta slut i skafferiet. 
 
Lägger äntligen upp bilderna ifrån förra helgen, bättre sent än aldrig va? 
 
 
Så ska vi ut i staden utan snö. Hopp å hej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!