Veckan som gått

Så har ännu en vecka flygit förbi, förra onsdagen var jag och vallade med Homer.
Vilken kille han är! Så binder fram emot torsdag - då är det vallningsdags igen!

Helgen har innefattat mest jobb och dåligt med sömn, nåja. Shit happens, right?! Lyckades i alla fall ta igen den sömnen nu. Sov både halva dagen igår å hela natten i natt. Tror att jag behövde sova kanske.. 
Igår var jag i alla fall ute på nillson en sväng, med Jeanette före blev det uppfostring på schemat. Kan visst lova att de va jäkligt jobbigt. Har aldrig sett Nills så svettig någon gång! Men det blev bättre efter att vi hade backat oss en halv ridtur ;) kändes dock både på han och mig att vi var lite stela idag! 
Så har jag även sett den nya hästen i stallet. Vilken snygging! 
Nåja, nå mycket mer än häst å hund händer i alla fall inte här i dövik. Dags jag tar tag i kloklippning och pälsborstning - för de somna ja visst ifrån igår! 

Crossie har varit på besök i helgen - duktiga hundar! 



Jackson på ridtravarmöte, eller hundmöte som de bruka vara.. ;) 


Karins tillskott, Moki


Lat tjej som har parkerat snyggt,.. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

tjockis crossan gästspelar ser jag ;)

Svar: Hon gästspelar aldrig i mitt hjärta ;)
Camilla

2014-03-05 @ 02:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!