Länge sen sist, javisst!

Jädrar vad jag har varit dålig på att blogga! 
Jag skyller kanske på att när det gått länge vet man inte vart man ska börja? 
Eller kanske skyller jag på min trasiga dator? 
Det finns en möjlighet att jag skyller på tiden också. Senaste veckorna har bestått fullspäckade dagar med jobb, stallet, hundarna, fest och tårtbak/kalas. 

Jag klagar inte på livet alls, möjligtvis skulle de sitta fint med lite mer jobbtimmar. Men det går runt så det är en bra början! 

Mamma har lämnat hundarna här och dragigt utomlands så just nu ligger Malte på mina ben och håller mig fast i sängen. Bäst och kramas med honom en stund innan verkligheten kallar igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!